Programy zniżkowe

FitProfit

Okręgowa Rada Adwokacka zawiadamia uprzejmie, że z dniem 1 czerwca 2018 roku został udostępniony program kart sportowo-rekreacyjnych FitProfit/FitSport.

W ramach jednej karty będziecie Państwo mogli korzystać z wielu dyscyplin takich jak m.in.: fitness, basen, siłownia, aqua aerobik, sauna, joga, taniec, pilates, sztuki walki.

Wyszukiwarka obiektów FitProfit: http://www.fitprofit.pl/obiekty

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem sport@ora.lublin.pl.
Informacje o programie:
• Uruchomienie programu nastąpiło 1 czerwca 2018 roku.
• Zgłoszenia dokonane do 8 dnia miesiąca pozwalają na korzystanie z programu od 1 dnia kolejnego miesiąca. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod adresem https://form.jotformeu.com/81543085883363.
• Otrzymane zgłoszenia przekazywane są do realizatora programu.
• Realizator (firma VanityStyle) przesyła na indywidualne adresy e-mail osób zgłoszonych wiadomość z linkiem aktywacyjnym, umożliwiającym dostęp do dedykowanej platformy internetowej, gdzie po zalogowaniu zapoznają się Państwo z warunkami cenowymi i dokonają zakupu wybranej karty sportowo-rekreacyjnej poprzez system PayU.
• Mail z linkiem aktywacyjnym zostanie wysłany przez firmę VanityStyle z adresu: Noreply <evsnoreply@vanitystyle.pl>, temat: Mail inicjujący – platforma eVanityStyle.
• Termin dokonywania płatności: do 14 dnia każdego miesiąca (na miesiąc następny). Uczestnik programu samodzielnie opłaca abonament poprzez system PayU. Nieopłacenie abonamentu w wyznaczonym terminie jest traktowane jako rezygnacja w udziału w programie.
Karty sportowo-rekreacyjne będą dostępne do odbioru po 29 dniu każdego miesiąca w biurze Okręgowej Rady Adwokackiej w Lublinie. Uwaga! Brak możliwości odbioru karty pocztą.
• Członek uczestniczący w programie będzie miał możliwość zgłoszenia osoby towarzyszącej oraz dziecka. Prosimy o sprawdzenie warunków zgłoszenia osoby towarzyszącej/dziecka na platformie eVanityStyle.
• Regulamin korzystania z programu dostępny jest pod adresem https://www.fitprofit.pl/regulamin.

Multisport

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że Naczelna Rada Adwokacka rozszerzyła współpracę z Benefit Systems S.A. w zakresie umożliwienia korzystania z warunków w ramach w/w współpracy pracownikom NRA oraz 24 izbom adwokackim. Umowa wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2025 r., ale już jest możliwość zamówienia kart na kwiecień br.

  1. Najważniejsze informacje na start dla Pracowników:
  • Konto należy założyć poprzez dedykowany link: https://www.emultisport.pl/register-user/nrapracownicy. Podczas rejestracji w systemie należy wskazać jednostkę oraz podać indywidualny numer ID. Jednorazowe numery ID zostaną wysłane w osobnym mailu do każdej z Izb w dniu jutrzejszym (jeden kod = jeden użytkownik), dystrybucja kodu dla pracownika we własnym zakresie,
  • Aby mieć kartę aktywną od 1 kwietnia br. należy dokonać rejestracji oraz zakupu produktu do 30.03.2025. Benefit System przygotował również opcje zakupu dla „spóźnialskich” po rozpoczęciu miesiąca tzn. od 1 do 15 kwietnia br. jeszcze na bieżący okres rozliczeniowy (bardzo ważne system nie wylicza proporcji za kartę – liczy koszt jak za cały miesiąc),
  • Zakup karty wymaga podpięcia własnej karty płatniczej. Aby zrezygnować z subskrypcji, należy do 15 dnia każdego miesiąca odłączyć kartę płatniczą i wstrzymać opłaty,
  • Wyjątkowo w tym miesiącu karty dotrą po 1 kwietnia br., ale każdy z użytkowników może już korzystać z usług z początkiem miesiąca za pomocą aplikacji mobilnej.
  1. Jeśli będą Państwo chcieli zamówić kartę w kolejnych miesiącach, są tak zwane dwa okienka + termin dodatkowy:
  • Pierwsze okienko zamyka się zawsze 10 dni przed końcem miesiąca. Zamówienia z tego okienka spływają do naszego systemu i karty kierowane są do wydruku, a wysyłane do biura Naczelnej Rady Adwokackiej (następnie kolportowane do poszczególnych izb),
  • Po 24h od zamknięcia się pierwszego okienka otwiera się drugie, które zamyka się dopiero na 1 dzień przed końcem miesiąca. Karty z tego okienka będą docierały do was zawsze po 1 dniu miesiąca, na który są zamawiane dlatego też warto uczulić zainteresowane osoby, że karty plastikowe na pewno nie dojdą na pierwszego, ale dzięki numerowi karty, który widzi na swoim koncie użytkownika każdy Pracownik może korzystać z aplikacji mobilnej,
  • Dodatkowo została włączona dla użytkowników funkcjonalność zamówienia karty po 1 dniu miesiąca jeszcze na bieżący okres (zawsze do 15 dnia miesiąca) tzn., od 1 maja do 15 maja mogą jeszcze zakupić i opłacić kartę na maj,
  • Dodatkowo mamy jeszcze jeden termin tzn. okienko do zarządzania produktami, które posiada już na swoim koncie użytkownik. Na chwilę obecną Pracownicy będą dopiero zamawiać karty, ale w przyszłości mając już aktywny produkt przy chęci powrotu do programu (przerwa w użytkowaniu karty) aktywować i opłacić kartę będą mieli możliwość do 24/25 dnia miesiąca (zamyka się 6 dni przed końcem miesiąca).

Pliki do pobrania

Scroll to Top